Методичний калейдоскоп

Інтегрований захід з хімії та технології

Сценарій для старшокласників на День Св. Валентина

Ведучий1.  Вітаємо всіх !
Ведучий2. .  ми з вами маємо чудову нагоду помандрувати країнами Хімії та Технології, а путівниками нам будуть Любов і Кохання.
Ведучий1. Поети називають цей стан душі «болісними солодощами».
Ведучий. Дружба, кохання, любов – одвічні теми поезії, музики, і чому б нам з вами сьогодні не пов'язати ці чисті почуття з такими, здавалося б складними і водночас цікавими та захоплюючими предметами, як хімія та технологія?!
Вед: Я особисто вважаю, що кохання – це бурхливий , безперервний хімічний процес.
Вед: А я хочу додати, що в  процес кохання  постійно потрібно вносити креативність, щоб підтримувати почуття дивовижними речами.
Вед:Я зрозуміла, по хімічному це називається додати до реакції потрібного каталізатора.
Вед.  Кохання – це не лише висока поезія, а й велика відповідальність підставити плече, розділити біль і радість. Кохання – це передусім єднання двох сердець.  Закохана людина відкриває у собі дивовижні багатства та здібності.
Ведучий 
Ведучий. Сьогодні ми сподіваємось вибрати найніжнішу, найтендітнішу, найпривабливішу, найінтелектуальнішу та найкреативнішу,  найчарівнішу та  найтаємничішу і звісно ж –найрозумнішу  пару нашої школи.
Ведучий. Ми вдячні всім, хто завітав сьогодні до нас. Бо саме ви, дорогі друзі, своїми аплодисментами допоможете підтримати наших учасників.
Ведуча.. А головні судді – це наше шановне журі. (Представляються члени журі


Ведуча.Розпочинаємо Нашу інтелектуально-розважальну гру.
Ведучий. Спочатку ми запрошуємо на сцену наші пари, які погодилися брати участь у цьому нелегкому змаганні. Зустрічаємо:
1-  __________________________________________________________
2-___________________________________________________________
3-___________________________________________________________
4-___________________________________________________________
5-___________________________________________________________
Вед:Я оголошую перший конкурс «Інтелектуальна розминка». Кожна пара по черзі відповідає на  запитання, які покажуть рівень знань наших учасників як з хімії, так і з технологій, а відповіді допоможуть нам з’ясувати рівень мислення,  загальний світогляд, вміння орієнтуватися в різних ситуаціях. Час на обмірковування5 с. Якщо пара не знає відповіді, то шанс відповісти має інша. Правильна відповідь оцінюється в 1 бал.
1.Назвіть 35-ий елемент Періодичної системи Мендєлєєва. (Бром )
2. Що, за народними уявленнями, означало початок всього живого. (Яйце)
3.Загальна назва нітратів калію, натрію, алюмінію, кальцію. (Селітра)
4. У середні століття лицарі цей овоч носили на грудях як талісман.(Цибуля)
5.Формула крейди .(СаСО3 )
6. Дипломат і спосіб приготування оселедця (Посол)
7.Речовини,які змінюють своє забарвлення залежно від середовища.
( Індикатори)
8. Продукт, простудивший старого хотта-бича (Морозиво)
9.Процес поглинання оксиду карбонату (IV) відбувається тільки на світлі, внаслідок якого утворюються органічні сполуки, що містять Карбон, в атмосферу виділяється кисень. (Фотосинтез)
10. Вихідна сировина для виготовлення карети для Попелюшки. (Гарбуз)
11.Назвіть кислоту, формула якої – Н3РО4 .(Ортофосфатна кислота)
12. Цей слегка надкушений фрукт став символом комп ятерів (Яблуко)
13.Елемент ,який надає міцності кісткам . (Кальцій)
14. Що приходить під час їжи. (Апетит)
15 При надлишку в блюді який приправи зазвичай задають єхидне питання: чи не закохався горе-кулінар?
(Сіль.)
16.  Як називається маленький бутерброд? (Тартинка)
17.Позитивно заряджений йон. (Катіон)
18. З якої країни з явився чай? (Китай)
19.Реакція між основами й кислотами в процесі яких утворюються сіль і вода. ( Реакція нейтралізації.)
20. Як називається мистецтво в язання вузлів? (Макраме)
21.З скількох атомів Оксигену складається молекула озону. (Трьох атомів Оксигену.)
22. Яку кількість спиць необхідно для в язання носка?  (П ять)
23.З 8-го питання про сіль. Яка хімічна формула кухонної солі?
 (NaCl.)
24. Як називається розпис з натурального шовку? (Батік)
25.Здатність атома в сполуці відтягувати до себе електрони. (Електронегативність)
26.  Як називається спеціальне пристосування для натягування тканини, що застосовується у вишивці. (Пяльце)
27.Валентність Оксигену у молекулі води. ( ІІ )
28.Його переводять на тканину. (малюнок)
29.Як називаються середні солі, що їх утворює одноосновна нітратна кислота. ( Нітрати.)
30. Міцний папір для перекладу малюнка з оригіналу. (Калька)
31.Горизонтальний ряд хімічних елементів,розміщених у порядку зростання їх атомних мас.( Період )
32. Вона може бути художньою, науковою, технічною (Творчість)
33.Назвіть складові частинки атома.(Протони,нейтрони,електрони
34. Як називаються нитки для вишивання? (Муліне)
35.Складові розчину.(Розчинник та розчинена речовина)
36. Узор, який складається із упорядкованих елементів, що ритмічно повторюється. (Орнамент)
37.Одиниця вимірювання кількості речовини ( Моль )
38. Рушник, який дарували майстрам, поважним гостям? (Подарунковий)

Ведуча. Другий конкурс «Перевтілення» буде своєрідним випробуванням як для дівчат, так і для хлопців.
Вед:Отже, наші учасниці навправляються за куліси, щоб перевтілитися в інші образи, які вони заздалегідь підготували для нас, а вірніше, в першу чергу для своїх юних друзів, щоб саме їх вразити своїми уміннями і звичайно своєю чарівністю та красою.
Вед: Але юні друзі в цей час теж не залишаться без роботи. Їхня задача - за короткий час написати для своїх «милих дам» ліричні строки, в яких вони виразять своє захоплення та любов.
(Звучить лірична мелодія 1)
Вед:Час на підготовку скінчився
Вед:Запрошуємо наших учасниць на сцену. (Дефілє під музику. Потім виходять хлопці-стають напроти і декламують вірші та дарують квіти.  )
Ведуча. Третій конкурс не поступається за напругою попереднім. Він називається «Чарівна майстерня». Для шановного журі нагадуємо, що вони виставляють за кожний конкурс бали до «залікової валентинки», і цей конкурс оцінюється в 5 балів.  Нині  нашим парам доведеться попрацювати разом. Кажуть, що сумісна праця зближує, а її результати приносять взаємне задоволення.
Вед: А що потрібно буде такого зробити нашим учасникам?!
Вед: Нещодавно всі ми святкували День святого Валентина. Так? А наші пари учасників не просто пари, а теж закохані, тому і завдання у них буде романтичне – зробити особливий подарунок, так звані «валентинки».
Вед:Валентинки обов’язково повинні мати форму серця.
Вед:Їх можна шити, ліпити, малювати, в'язати й навіть пекти.
(В цей час  за 5 столів перед сценою з наборами стає кожна пара)
Вед:(Демонстрація презентації)----------
Вед:А чи знаєте ви, що часто валентинки анонімні й без зворотної адреси, це надає особливої таємничості. Наші учасники згодились подарувати свої шедеври – часточки свого тепла і своєї любові нашим шановним і не менш любимим членам журі.
Вед:Я гадаю, що оцінки за цей конкурс будуть найвищі і у всіх пар однакові.
Вед: Дорогі друзі! Вам належить пройти останній тур випробувань. Та ми певні, що ви упораєтесь з усіма завданнями так же прекрасно, як і з попередніми. Отож починаємо.
Звучить мелодія.
Вед:Напевне всі знають такий вислів «Шлях до серця чоловіка лежить через його шлунок».
Вед: Ми хочемо зламати всі стереотипи і довести протилежне, хоча і такий вислів дехто знає, що кращі кухарі - це чоловіки.
Вед:Останній конкурс «Домашнє завдання». Нашим романтичним джентльменам, і будемо думати прекрасним кулінарам, було запропоновано продумати та приготувати найсмачнішу, найкрасивішу, а саме головне найкориснішу страву для своєї дами серця.
(Дівчата уже чекають біля столів, в цей час виходять хлопці з підносами і готовими стравами – спочатку демонструють страву журі, а потім несуть дівчатам).
Вед:Все чудово – страви мають прекрасний запах, чудовий естетичний зовнішній вигляд, компоненти виглядають привабливо, а отже вони точно свіжі! – це говорю вам я – експерт з технологій.
Вед:Але не все, що гарно та привабливо виглядає є корисним для здоров'я! Це я точно знаю!- як експерт з хімії.
Вед:Тоді пропоную, щоб наші конкурсантки, як справжні прихильниці корисної їжі, продегустували страви та визначили їх склад і підтвердили користь всіх компонентів з точки зору хімії та медицини.
(Під тиху мелодію кожна учасниця коментує склад  та користь  страви свого партнера).
Вед:Отож, у журі зараз дуже складна і відповідальна задача - вони мають справедливо оцінити кожну страву по трьом критеріям: за виглядом, смаком та користю.
Вед:Мені здається – це будуть вирішальні оцінки для визначення найніжніших, найтендітніших, найпривабливіших, найкреативніших,  найчарівніших і звісно ж –найрозумніших  пар нашої школи.
  Ведучий. А тепер надамо слово журі.  Журі оголошує титули:
Пару «В і Я» - За перемогу в 1-му конкурсі – титул «Розумниця та Інтелектуал»
Пару «---» -Наше журі визнало як сама романтична пара і присвоїли  титул «Шарм  і Цілеспрямованість»(за романтичний вірш хлопця )
Пару «--»-Наше журі визнало як сама креативна пара і присвоїли титул «Чаклунка і Дотепник» (за креативний наряд дівчини)
Пару «--»-Наше журі визнало як сама працьовита та спритна пара і присвоїли титул «Краса і Відвага» (за валентинку)
Пару «--»-Наше журі визнало як сама позитивна і «смачна» пара і присвоїли титул «Користь і Позитив» (за страву)
Ведучий.А зараз друзі ми  вибиремо пару глядацьких симпатій. Та пара, якій дістанеться найбільше аплодисментів, нею і стане.(Титул «Пара глядацьких симпатій»).
Вед:На цьому ми закінчуємо нашу інтелектуально-розважальну гру.
Вед: Бажаємо всім кохання, здорового харчування, натхнення та бажання всього найкращого.


Немає коментарів:

Дописати коментар